2012. november 9., péntek



Bat Pat: A temető kincse

"Kedves borzongást kedvelő barátaim!
Itt vagyok, ragyogok!
Bat Pat vagyok! Igazán ijesztő történetem van számotokra... Készen álltok?
Elgondolkodtatok valaha azon, mi lehet a legnyugodtabb hely a világon? Most biztosan egy erdőre gondoltok valamelyik hegycsúcson vagy az afrikai sivatagra, esetleg a házatok padlására. Hát, biztosíthatlak benneteket, hogy nincs nyugodalmasabb egy jó kis... temetőnél! Tán nem értetek egyet? Pedig ahogy a nagyapám, Salétrom mondta mindig: "Magányos kriptában boldog az élet!" Hát ezért laktam világéletemben egy elhagyatott temető egyik kriptájában: tökéletes hely arra, hogy az ember, illetve a denevér háborítatlanul írhasson. Mindig is így gondoltam a temetőkre. Egészen addig, amíg pár éjszakával ezelőtt meg nem történt velem az, amit most nektek is elmesélek..."
Így kezdődik a bolondos, szeretnivaló denevér, Bat Pat első kalandja. Azok a gyerekek, akik szeretik Geronimo Stilton vagy Tea Stilton könyveit, minden bizonnyal rajongani fognak a Bat Pat-történetekért is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése